Spydag

Idag har vart en riktigt sugig dag, kommer bli mycket negativt i det här inlägget så ni som inte tål det, sluta läs nu ;P hehe

Dagen började ju med att klockan ringde kl 06.00, Way älska måndagar! Sedan när jag skulle åka iväg med bussen så var det typ 1000 pers på bussen (det brukar det aldrig vara på nolabussen) så jag fick ju såklart ingen sittplats. Så jag fick stå hela vägen till skolan (ca 30 min), Skit kul. Sen när jag kom fram till skolan märkte jag att jag hade glömt min skåpnyckel. Sen hade vi kukhistoria, hatar det, fattar inte ett skit! Sen svenska med törstudenterna från umeå. Mycket roande. Efter det Spanska, acceptabelt men inte direkt kul. Sen hade vi matteprov. Det gick typ cpskit dåligt! Extremt irriternade. Och eftersom jag inte hade någon skåpnyckel kunde jag inte komma åt min miniräknare, så jag fick lov att använda mobil-miniräknaren. Den suger typ hästkuk! Och sen när jag slutade så missada jag dessutom bussen. JA! Den hade typ gått för 5 minuter sen när jag kom dit. Så då fick jag lov att gå på stan i typ 1 ½ timme. Och sen när jag kom hem så hade jag ju hoppats på att vi skulle äta nån god mat. Men inte då, Makaroner och korv (spy), jag hatar den maten. Så extremt äcklig!

Är som ni nog förstår på skit kasst humör just nu, ha typ lust att spy på allt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Yesyes. dom var så söta ;) fast nått fel på min dator, så jag ser inte resultatet.

2006-11-20 @ 18:23:35
Postat av: Sara

Hehe okej ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback