Parken

Jag var ju somsagt på Parken igår då. Var inställd på att det skulle bli extremt tråkigt, men det blev faktiskt riktigt kul :P Men jag ids inte skriva så mycket om vad vi gjorde. Jag antar att Maria har skrivit mer om det, så ni kan ju läsa där ;P

Men jag har i alla fall kommit fram till att man alltid ska vara negativt inställd till såna här saker. För om det blir tråkigt så är man ju redan inställd på det. Och om det blir roligt så blir man ju positivt överraskad istället :P Det låter kanske lite konstigt, men det blir alltid bättre i slutändan. För t.ex. förra lördagen, när jag och Maria for på Club heat, så var både hon och jag inställd på att det skulle bli jätteroligt, och då när det inte blev så vart vi ju jättebesvikna. Och igår var vi inställda på att det skulle bli skittråkigt och då blev vi ju positivt överaskade ;P
[Togs inga kort igår, så jag kan inte lägga in något sånt]

hoppas alla hade en bra kväll igår iaf, och även ikväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback