Ny playlist grej

Ungefär samma sort lista som jag gjorde förut :P

1. Ta några låtar på en playlista.
2. Gå framåt för varje fråga.
3. Svara även om svaret inte stämmer överens med verkligheten.
4. FUSKA INTE!

1. Vem är mest lik dig? 3 days grace. Okej ;S :P
2. Vem är mest lik din mamma?  Lars Winnerbäck. Haha, jag tror inte det ;P
3. Vem är mest lik din pappa? 7 års olycka. Troligt ;S
4. Du vore ett perfekt par med:  Dope. Jo men visst :P
5. Du skulle lätt bli bästis med:  Avenged Sevenfold. Tro vilka det är då :P
6. Ni skulle avsky varandra, du och Nirvana. Aha vem vet.
7. Du drömmer om att träffa Soilwork. Inte jag, men typ alla jag känner ;P
8. Du har vilda sexfantasier om Staind. Det var nått nytt :P
9. När du träffar dina vänner så brukar ni prata om Saliva. Aldrig hänt men :P
10. Vem har världens vackraste röst? Busted. Långt ifrån.
11. Vems röst vill du ha? Creedens Crealwater Revival. Haha, nej!

12. Om du var tvungen att ha en röst i huvudet för resten av ditt liv, så skulle det vara denna persons/dessa personers röst/röster Jay-Z. Hell no! :P
13. Du tror att du är släkt med Eninem. Finns ju starka likheter alltså ;S haha
14. Du skulle vilja ha följande artist/band som spelade på din nästa födelsedag: The Pussycat Dolls. Ja dom får väl komma, men det är inte direkt första valet :P
15. Du dansar bäst när du hör denna person/dessa personer Trapt. Har bara hört en låt, och den är kass.

Känns inte som den här stämde speciellt bra :P hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback