just cause I like it..

1. Vad heter du? Sara
2. Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Trivs ganska bra med Sara. Men jag hade gärna hetat nått lite ovanligare. Vad vet jag däremot inte men :P
3. Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Karemita ;S haha, och Christian om jag vart kille. (Tur jag blev tjej, vill verkligen inte heta det :P)
4. Vilket stjärntecken är du? Vattuman
5. Vilken årgång är du? 1990
6. Vart bor du? Med min mamma, pappa och lillasyster i Husum
7. Bott utomlands? Nope
8. Flyttat antal gånger? En gång när jag var typ 1 år :P
9. Vart skulle du vilja bo? Någonstans i södra Sverige. Absolut inte i Husum iaf!
10. Vilken skolklass? Sp1e , Nolaskolan
11. Vad vill du bli när du blir äldre? Advokat ;)

UTSEENDE
1. Hur lång är du? 1.71
2. Hårfärg och frisyr?  Brunt medellångt lockigt hår
3. Ögonfärg? Blå
4. Mest nöjd med? Äh typ inget. Kanske ögonen eller nått
5. Minst nöjd med? Mitt hår
6. Skostorlek? 38/39
7. Glasögon? Aa, fast jag använder alltid linser.
8. Har du några piercingar/tatueringar? Nepp, inte en enda :P

FAVORITER
1. Filmer? Smala Sussie, så bäst ;)
2. Låtar? Groove Coverage – Poison är bästa låten genom tiderna. Har lyssnat på den minst 10 000 ggr och den är fortfarande bra, är lite less på den men :P
3. Årstider? Sommar, utan tvekan! :D
4. Mat/dryck? Mat, typ Tacos. Dryck är seriöst vatten :P
5. Djur? Hm, typ katter
6. Färg? Svart
7. Parfym? Svårt, finns så många
8. Tv-program? Desperate Housewives och Prison Break
9. Ämne i skolan? Har alltid vart Engelska. Men min nuvarande lärare har totalt förstört det nu, så jag vet inte. Typ rast ;P
10. Sysselsättning? Vara med mina kompisar

KLÄDER
1. Vad använder du just nu för jacka? Svart från Bikbok. Men köpte en ny idag så Bikbokskräpet ryker nu :P
2. Vad använder du just nu för skor? Vita lacoste. Måste köpa vinterskor :P
3. Favoritfärg på kläder? Svart, passar i alla lägen :) Kanske inte bröllop, men till allt annat iaf :P
4. Favoritmaterial på kläder? Vanlig bomull
5. Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Någon mysig stickad tröja (inte stickig!), en halsduk, vantar m.m.
6. Favoritaffärer? Vet inte riktigt, typ MQ kanske
7. För hur mycket köper du kläder för i månaden? Väldigt olika. På senaste tiden ganska mycket, men pengar tar ju slut någon gång också :P
8. Favoritmärke? På byxor, Diesel. Annars har jag inget speciellt.
9. Vad har du för byxstorlek? 26/34 - 27/34
10. Vad har du för tröjstorlek? 36

DITT RUM
1. Stort, litet eller mitt emellan? Typ mitt emellan
2. Vilken färg på tapeterna? Blå
3. Vilka färger går rummet i i övrigt? Gjorde om rummet i 5an, och var inne i värsta blåperioden, så därav är allting blått ;S
4. Favoritmöbel i rummet och varför? Sängen
5. Vad vill du ändra där inne? Exakt allt :P
6. Vad har du där inne av följande:
a) tv? Nepp, men ska få hit en om ca en månad
b) video/dvd? Samma som ovanstående
c) dator? Japp
d) stereo? Aa, använder aldrig den men
e) telefon? Jupps, även den är blå ;S haha
7. Vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? Massa hus och sånt
8. Vad gör du oftast i ditt rum? Sitter framför datorn
9. Vem förutom du brukar sova i din säng? Ingen, tråkigt nog.
10. Favoritpryl i rummet? Datorn ;P

BLANDAT
1. Var har du i din:
a) jackficka just nu? Ingenting alls tror jag :S Ovanligt för att vara mig men :P
b) skolväska just nu? Läxpapper, en påse, min mp3 och lite andra små grejer.
c) handväska eller liknande just nu? Har ingen sådan :P
3. Vad är du beroende av? Godis! :P
4. Vilket land kommer du i från? Sverige
5. Vilken sorts lipsyl använder du? Typ sånt där vanligt
6. Vad tror du på? Sådant som är bevisat. Inte massa påhitt :P
7. Vilken religion tillhör du? Sverige tillhör väl kristendomen. Men jag är inte kristen, så ingen då.
8. Vad köpte du senast? En tröja
9. Har du nåt husdjur? En katt, Buster ;P
10. Vad bor du i? Ett blått hus

GREJER
Plånbok: Har ingen sådan, mina pengar ligger i byxfickorna jämt. Oansvarigt, ja :P
Smycken: Enkla, inte för mycket krimskrams.
Solglasögon: Har inga såna :P
Underkläder: Gillar spets och sånt.
Nagellack: Har jämt genomskinligt. Allt annat kletar bara ut sig och blir fult :P

Kommentarer
Postat av: Hannah

Will I make you cry if I snor den?

Postat av: Sara

Hehe, nej det är lugnt, jag har oxå snott den ;P

2006-11-21 @ 23:06:21
URL: http://saraapettersson.blogg.se
Postat av: carro

Hade ju inte ätit på ca 16 timmar så hällde bara i mig den i alla stress.. hann inte tänka på hur den smakade haha :)

2006-11-21 @ 23:12:42
URL: http://lovelyC.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback