I found it hard, it's hard to find

Idag hade vi ekologiprov första timmen då. Jag satt och tränade hela vägen till skolan och från att jag kom till skolan tills vi började lektionen, sammanlagt typ en timme :P Kändes verkligen som att det behövdes, för jag kunde typ ingenting när jag gick och la mig igårkväll. Men provet var inte så jättesvårt som tur var, så det gick nog någorlunda hoppas jag :P

Sen hade vi ju svenska med tråkstudenterna från Umeå. Snacka om att man håller på dö av uttråkning när en utav dem pratar. Hon har samma tonläga helatiden så det låter typ som att hon ska somna eller nått :P Sen förstår jag ingenting av grekisk mytologi heller. Alltså är det inte gudar? Och i så fall har de väl ändå inte funnits? Eller är det både människor och gudar, eller vadå? ;S haha. I do not get this shit.

Men men, efter vi slutat så gick jag ner på stan som vanligt. Hittade iaf en tröja på h&m, och sen köpte jag ett vanligt linne till också. Billighetsgrejs, men det är bra ibland också :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback