Have you heard the news that you're dead?

Ikväll har jag vart med Maria och killarna ;)
Först for jag och Maria till gårn. Då var vi där med Oscar och Tommy och såg lite på idol och så. Maria hade typ värsta särdampet i början, verkade typ som hon var drogpåverkad ;S haha. Men sen efter ett tag ringde Oscar till Anton och dem, och då visade det sig att de var hemma hos Emil (För hans mamma och pappa var borta ;P), så då for vi oxå dit. Anton, Emil och Markus var typ ganska så onyktra iaf ;P hehe.

107146-53Sen efter nån timme for Markus mamma och pappa till stan, så då förflyttad vi oss hem till Markus. Där såg vi Saw 3 ;) Den var ganska bra tycker jag. Men ettan och tvåan är mycket bättre! Sen var jag inte direkt helt inne i filmen heller eftersom  Anton typ skulle sitta och prata och kommentera allting helatiden ;P Men det fick man ju vara beredd på så ;P




Kommentarer
Postat av: sarah

måste se den, gillar sawfilmerna :D

Postat av: Sara

Aa, dom är skitbra ;)

2006-11-25 @ 14:48:00
URL: http://saraapettersson.blogg.se
Postat av: Johanna

åh jag ska se den på onsdag kväll, hoppas den blir lika klockren som de andra två.

2006-11-27 @ 10:37:07
URL: http://johannastic.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback