här är man tränad

Jag var förrresten med på idrotten för första gången sedan jag började i gymnasiet idag ;O haha. Hade ju först nått fel på mitt ben (sedan jag ramlat ned från ett tak :P). Det har antagligen inte blivit bra än, pga att jag inte har tränat något hos sjukgymnasten, eftersom jag fick körtelfebern för typ nån månad sedan. Och körtelfebern var ju då min andra anledning till att inte vara med på idrotten. Men nu har körtelfebern gått över, så jag får vara med igen. Så jag får se hur det går med mitt ben nu, annars får jag väl ringa sjukgymnasten :P

107146-22Iaf så är jag extremt otränad nu! Jag har i och för sig aldrig varit speciellt tränad, men det här är verkligen i sämsta laget ;S :P jag blir typ less av att gå från bussen till mitt hus (och det är inte långt).
Jag har seriöst knappt sprungit en meter sedan i juli (när jag gjorde illa benet). Tragiskt ;P haha


Cpful gubbe :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback