Gårdagen, tragik-komik på hög nivå

Igår var ju jag på Club heat då. Måste säga att det var en stor besvikelse. När man lästa på internet och allting så lät det ju som att det skulle vara typ värsta märkvärdiga grejen, men jag tyck det var sämre än parken :P För det första så kände man ju typ inte en enda människa där eftersom typ alla var umebor, sen så var det bara ett dansgolv och det var nästan lika litet som lilla dansgolvet på parken :P Men varför det sög berodde nog mycket på att jag och Maria var alldeles för nyktra, sen hade det varit mycket roligare om vi hade farit dit med lite fler folk, än att vi bara for dit vi två :P Vi måste se till att killarna följer med nästa gång vi far på nått sånt här ;P

Det var seriöst roligast innan vi gick in på club heat. Då stod vi ute och pratade med "mössan". Jag kom aldrig ihåg vad han hette, så han fick heta mössan :P Sen blev jag och Maria typ kompisar med massa utlänningar i kön :P haha

107146-23
På Max innan club heat.

107146-24
Inne på Club heat.
Uppmärksamma längdskillnaden ;P haha


Läs
marias blogg för mer detaljerad sammanfattning av kvällen.

Kommentarer
Postat av: M

Tragik-komik kan man lungt säga;) haha! vadå längdskillnad? Tommy kom ju fram till att det knappt skiljde något mellan oss i fredags.;p iofs är han rätt så blåst också..

2006-11-12 @ 21:46:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback