det känns tomt eller hur?

Idag hände det typ inget på skolan, slutade 11.35 typ ;D
Efter det gick jag ner på stan, och där var det lika dött som vanligt :P Efter ett tag kom Therese ner, så då gick jag med henne ett tag. Men efter ett tag dissade jag henne, eftersom hon hittade Pierre och jag var tvungen att leta efter kläder ;P

Hittade iaf en svart tröja och ett rött skärp på JC. Men det såg så tråkigt ur utan nått halband till, så då tänkte jag att jag skulle köpa ett rött halsband till. Men då var det typ 10 minuter kvar till min buss skulle gå, så jag skyndade mig bara in på åhlens och köpte det första rödaktiga halsbandet jag hittade. Men när jag kom hem och provade det till kläderna upptäckte jag att det var skitfult så nu har jag inget halsband att ha ändå ;S Lyckat :P

Men men, sen när jag kom hem från stan for jag till farmor och farfar för att äta mat och sånt. Och vid typ 19.00 for jag till gårn för att vara med Maria, Anton, Oscar, Tommy och Emil ;P


Och nu är jag hemma, ärskittrött och funderar på att gå och lägga mig snart :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback