cause I still believe there's something left for you and me

Idag hade vi hål ifrån spanskan ;D Och eftersom vi i vanliga fall har typ 2 timmars lunchrast efter spanskan, så fick vi ju nästan 3 timmars rast idag ;) Så då gick jag och Sally ner på på stan. Jag hittade en jacka på H&M.  Har ju letat efter en kappa hur länge som helst, men det har varit slut överallt. Men idag hade det kommit in en ny jacka på H&M. Den var inte riktigt som jag hade tänkt mig, lite för "fin" för mig 107146-43egentligen. Men jag har inte hittat nån annan jacka, och min nuvarande jacka är skabbigt ful. Så jag la undan jackan till lite senare, eftersom jag inte hade några pengar just då.  Sen Efter ett tag kom Stina ner på stan, så då gick vi tre på Max och åt mat, gott ;) Sen gick vi på stan ett tag till, sen for vi tillbaka till skolan. Svenska, Engelska och sedan slutade vi.

107146-42Då gick jag ner på stan igen. Och eftersom pappa hade satt in pengar på mitt kort då, gick jag och köpte jackan. Sen hittade jag även en tröja på MQ, så den köpte jag också ;)

När jag kom hem möttes jag inte direkt av den största entusiasmen gälllande jackan. Jag citerar min pappa "Jag trodde du skulle köpa en riktig jacka. Vad har du tänkt ha när det blir -30°C då? Den där är ju alldeles för kall!" Det ligger ju i och för sig något i det han säger, men jag orkar inte bry mig i det. Den dagen den sorgen :P

Det där är iaf jackan jag köpte, syns lite dåligt. Men klicka
här så syns den bättre i grått.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback