Barndom

107146-40
Tjejsnack vecka 47

Barndom
· Hur såg du ut när du var liten? (Lägg gärna in foto)
Såhär såg jag ut :P 
(Den med lockigt hår är jag,
och den andra är min syster Hanna ;))



· Vad var din favorit lek/leksak?
Hm, Leksak kommer jag inte ihåg. Men favorit gosedjuret var en vit nallebjörn som hette Lill-Nallen ;) 
· Vem var din/dina bästa kompis/kompisar?
Fram till jag började skolan var det Anton, sedan blev det Mikaela :)
· Berätta om nåt speciellt barndomsbus eller barndomsminne du gjorde som liten!  Hm, jag och Mikaela brukade fara på kiosken och köpa godis även fast våra föräldrar sagt att vi inte fick. Sedan gömde vi vårat godis i skogen ;P
· Hur mycket vägde du och hur lång var du när du föddes?
Det får jag återkomma om. Måste fråga mamma när hon kommer hem :P

Kommentarer
Postat av: M

Guud så söt bild;D tiha!

Postat av: Anonym

Tack !:) Desamma!

2006-11-21 @ 23:13:13
URL: http://lovelyC.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback