you're just a sad song

Gud vad dålig jag har vart på att skriva blogg den här veckan alltså. Men jag satt ju bara med läxa från typ mån-torsdag känns det som, och nu har jag typ kommit ur det :P Men jag ska försöka ta tag i det igen. För jag hatar när folk aldrig uppdaterat sina bloggar, så då vill jag ju inte vara likadan ;P

Idag har jag iaf inte gjort någonting typ. Jag klev upp typ 14.00 (jag sover bort hela dagen, jag vet :P), sen gjorde jag typ inget till 16, och då for vi till farmor och farfar. Sen var vi där till typ 20. Jag och Hanna satt och ritade av varnadra i paint i typ 2 timmar :P haha, måttligt roade ;P Sen ikväll har jag inte tänkt göra någonting. Jag känner mig alldeles för lat för att fara ut och hitta på nått, så det blir hemmakväll med tv:n ooch datorn ;P hehe.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback