Veckans horoskop

Vattumanen
Vecka 49 (4 december – 10 december 2006)

Du kan mötas av avundsjuka blickar från en bekant till dig som inte är lika lyckosam som du i kärleken. Avundsjukan är inte elak, men var diskret. Låt rutinerna råda i ditt arbete nu så får du bästa framgång. Stressa inte utan försök att slappna av. Det kommer mycket pengar in i ditt tecken nu och ska du göra ett val, så är det ditt namns initial som ger tur.

Lyckotal: 5, 10, 17, 27, 28, 29, 44
Bästa lyckotal: 29

Kolla ditt tecken oxå ;P

Mycket pengar in i mitt tecken, ja det låter ju bra iaf ;) Men lyckosam i kärlek.. känner mig lite skeptiskt till att det gäller mig. Men man vet ju aldrig om det blir en u-sväng här i veckan.. men troligt, haha :P

Kommentarer
Postat av: Fliickan

Åh, vad kul! Älskar horoskop :)

Postat av: Sara

Aa, jag tycker oxå att det är kul med horoskop ;)

2006-12-05 @ 17:20:12
URL: http://saraapettersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback