remembering is just different from what you've seen

Äntligen funkar bloggen igen ;D Så eftersom jag inte kunde skriva något om gårdagen drar jag det lite snabbt nu.. Igår var det ju Lucia då :) Det firades på skolan med luciatåg på morgonen och efter det fick vi lussebullar och pepparkakor.. Ungefär samma som man alltid har alltså ;) Sen efter luciafirandet så var jag och Sally tvungna att redovisa våran engelska, men eftersom vi var sista gruppen behövde vi bara redovisa för 3 pers + läraren. Så det blev ju inte så farligt ;P

Och idag skulle vi egentligen ha bad på idrotten men det kändes drygt, så jag styrketränade istället ;P Eller styrketränade och stryketränade.. jag tittade på Spil2 och Spil3's innebandymatch :P Sen var äntligen Sandra tillbaka på spanskan, så vi slapp Tage idag. wooho ;P

Sedan slutade vi 12.00 så då gick jag ner på stan, där jag skulle träffa farmor och farfar för att hjälpa dom att köpa julklappar till min syster, Hanna ;P Men det gick faktiskt bra.. Vi hittade julklappar till henne ganska fort, så efter det tittade jag på lite kläder som dom skulle kunna köpa till mig. Så det slutade med att jag hittade en svart klänning på Vila (som jag ska ha på jul och när mamma fyller 40 :P) så jag fick den av farmor i en tidig julklapp :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback