Musik

107146-40Tjejsnack vecka 50

Musik
· Lyssnar du ofta på musik? Ja, jag lyssnar alltid på musik när jag är hemma, och när jag åker buss till- och från skolan :)
· Vilken/vad är din favorit inom musik? (Artist, skiva, mp3, musikstil, vad som helst!)Jag har inte direkt någon favoritartist men min favoritmusikstil är trance. Fast jag lyssnar inte lika ofta på det nuförtiden, nu är det mer My chemical romance, Breaking Benjamin och sånt som lyssnas. Så typ trance och rock då ;)
· Sjunger du eller spelar du något instrument, och i så fall vad?Nej, jag är totalt talanglös när det gäller sådant ;P Det enda jag spelat var blockflöjt i 3an och trumpet i 4an ;) haha
· Om du har träffat någon artist, vilken/vilka? (Gärna foto på dig tillsammans med artisten om det finns.) Nej, tråkigt nog har jag inte träffat någon riktigt känd artist. Det närmaste jag kommit är typ Karl Martindahl från Fame factory men det räknas ju inte direkt ;P haha
· Om du fick vara vilken artist som helst, vem skulle du vara då?Ingen aning faktiskt. Absolut inte Carola, Lena Ph eller någon sådan tragisk artist iaf ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback