Monday morning and were back to the same old shit

Idag gjorde vi typ ingenting på skolan. De två första timmarna såg vi på film, Oh brother where art thou. Den var skitkass tyck jag. Jag tål inte sånt där gammskit ;P Men George Clooney är faktiskt snygg för att vara typ skitgammal tyck jag ;P hehe.

Men men sen efter det hade vi spanska med Tage. DÖDÖDÖ! Jag tål verkligligen inte han! Typ världens mest tråkiga och dryga lärare. Usch! Jag funderar seriöst på att skita i spanskan imorn, för Tage vet ändå inte vilka alla är så han lär ju inte märka om jag inte går dit :P Sen på matten gjorde jag typ ingenting heller, och efter det slutade vi :)

Sen har jag inte gjort nånting vettigt sen jag kom hem, har bara sett på tv typ ;P Skit skönt nu när vi inte har några läxor ;)


Kommentarer
Postat av: carro

Jo det är ju det, priset. Men ska fundera :D

Postat av: Mälin

Haha, Tage är sååååååå långsam :D Lyllos er som har honom (inte) ;P

2006-12-05 @ 12:58:29
URL: http://confessions.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback