Mitt 2006

 Vad gjorde du 2006 som du aldrig gjort förut?

En hel del saker. Men de jag kommer på just nu vill jag inte nämna här ;P
• Dog någon i din närhet?
Nej :)

• Vilka länder besökte du?
Sverige ;P hehe

• Vilket datum från 2006 kommer du minnas, och varför?
Vet inte några exakta datum, men klassresan och sommaren kommer minnas iaf ;)
• Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2006?
 My life be like, The roof is on fire och I hope you die  + massa andra 

• Blev du kär under 2006?
Typ :P

• Vad gjorde du på din födelsedag?
Var med familjen och så.. Inget speciellt :P

• Vad hade gjort ditt år mycket mer njutbart?
Om jag kunnat radera ett antal incidenter och om jag hade rest någonstans

• Hur höll du dig från att bli galen?
Det gick nog inte så bra alla gånger :P

• Vem var den bästa nya personen du träffade?
Det finns många men jag säger "killarna" ;)
Betyg:
 
Sommaren var bra, men det senaste halvåret har sugit (pga att jag varit sjuk och sånt). Så en trea blir det sammanlagt på året. 107146-116


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback