Lista; var ju ett tag sen nu.

Tog den här från Marias gamla (återupptagna?) blogg. Den skrev hon för typ 100 år sedan men skitsamma ;P

Fyra filmer jag kan se om och om igen:
1. Smala Sussie
2. Jay and Silent bob Strike back
3. Lejonkungen 1 ;)
4. The fast and the furious

Fyra ställen där jag bott:
1. Husum
2. Järved
3. och
4. inga fler

Fyra tv-program jag gillar:

1. Prison break
2. Desperate housewives
3. Weeds
4. Boston legal

Fyra ställen där jag varit på semester:
1. Cypern
2. Gran Canaria
3. Lanzarote
4. Mallorca

Fyra sajter som jag besöker dagligen:
1.
www.blogg.se
2. www.aftonbladet.se
3. www.trancetraffic.com
4. www.google.se

Fyra favoriträtter:
1. Tacos
2. Pizza
3. Sallad
4. Hamburgare
här var jag orginell alltså :P


Fyra ställen där jag gärna skulle vara nu:
1. Något ställe utomlands
2. Stockholm
3. På en restaurang
4. Vart som helst förutom Husum :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback