Julklappsinköpande

107146-104Både idag och igår har jag vart på stan typ hela dagen. Eftersom jag är en sista minuten människa så hade jag ju såklart inte köpt några julklappar innan igår.. Så nu har jag och Maria sprungit omkring som tokar och letat julklappar i två dagar ;) Ganska jobbigt när det var typ packat med folk i stan. (Jag antar att jag inte är den enda i "sista minuten gruppen" :P)

Sen skulle jag även köpa ett par röda leggings och ett rött linne, som jag skulle ha till min svarta klänning på julafton. Men det var ju inte det lättaste att hitta såhär innan jul heller. Jag fick seriöst leta igenom hela stan för att hitta en vanligt rött linne, Helt sjukt! Och ett par röda leggings hade jag letat efter typ hela veckan, men eftersom det inte verkade finnas några så köpte jag ett par röda strumpbyxor och ett par svarta knästrumpor istället. Och tro på fan så hittar jag ju självklart ett par röda leggings efter att jag köpt strumpbyxorna redan!
 Så typiskt :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback