Inredning

107146-40Tjejsnack vecka 49

Inredning

· Hur skulle du beskriva din inredningsstil? (Lägg gärna in en bild från ditt hem) Haha, jadu skitful ;P Gjorde om mitt rum när jag gick i 5an och det ser fortfarande typ likadant ut ;S

      + ett hörn med min kära dator, men gick inte så bra att knäppa där med webbcameran för kabeln var lite för kort ;P

· Hur mycket pengar spenderar du varje månad på inredningsdetaljer?
Äh typ inga pengar alls :P

· Ditt bästa inredningstips?
Ingen aning.. inredning är inte direkt min starka sida som ni ser ;)

· Vilken är den värsta inredningstabben du gjort?
Att jag totalrenoverade mitt rum när jag gick i 5an! Var inne i värsta "blåperioden" då, och därför är allting blått nu ;S hehe

· Vad vill du helst ha till ditt hem just nu?
I mitt rum vill jag byta ut allt, men helst vill jag ha en ny säng ;) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback