If I were God thou shall not wear tube socks with Flip-Flops

Idag slapp min grupp redovisa engelskan igen, tyckt ;) Sen skulle vi egentligen ha spanska idag oxå då, men vi skulle "arbeta själva" idag så vi slapp spanskan ;) Gissa om jag och Sally blev överlyckliga. Vi typ hoppade av glädje ;P haha. Så då gick vi ner på stan som vanligt under vårat 2 timmars hål ;) Det blev dock inget max eller Subway idag eftersom Sally måste spara sina pengar till julklappar.. Men det är nog bra för oss att få i oss lite fisk för en gångs skull :P

Sen efter skolan kom pappa och hämtade mig så att jag skulle hjälpa honom med att se ut en födelsedagspresent åt mamma. Så då fick jag ju skjuts hem efter det.. Skönt att slippa bussen ;)

Waay att bloggen funkar igen förresten ;D

Kommentarer
Postat av: carro

Jobbigt att blogg.se har tjorvat så mycket !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback