I never said I’d lie in wait forever

Idag var det en slapp dag :) Vi skulle ha historia och svenska på morgonen men eftersom Lindas barn var sjuk så var inte hon där, alltså blev det inte direkt något jobbande :P Sen skulle jag egentligen ha spanska efter det, men av nån väldigt psykanda aledning så skulle vi ha fittTage idag igen! Och jag orkade verkligen inte ha han idag så Linda och Carro sa att jag mådde dåligt och hade gått hem.. Fast i själva verket så gick jag på stan med Stina ;) Grymt skönt att slippa Tage iaf ;P

Sen verkar det som jag har tappat bort mitt 7-ämnesblock ;S Haha, ofta man tappar bort ett så stort block. Sen är det ju väldigt smidigt när jag skriver typ alla ämnen i det blocket.. Bra Sara ;S haha

Kommentarer
Postat av: M

Sara man får inte skolka, lyssna på Maria. ;)

Postat av: Sara

Men Tages letkioner är extrema undantag ;P

2006-12-11 @ 19:01:29
URL: http://saraapettersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback