Helg :D

Äntligen helg! :D Tack gude gud alltså. Den här veckan har vart extremt dryg! Jag har typ gjort läxa helatiden känns det som. Jag har knappt sett på tv eller suttit vid datorn nånting typ :S Men nu är den ju över iaf :P

Idag for jag till skolan kl 7 som vanligt. Men när jag kom fram så visade det sig att grupp 2 (min grupp) skulle ha sovmorgon från no:n. Ganska drygt att jag inte visste om det innan, för jag var verkligen skittrött imorse. Men det är som det är. Sen är det ju 1:a december idag, så de hade gjort det fint på skolan med ljusslingor och sådant, sen sjöng några estetare nån sång och sådär. Aa sen hände det inte så mycket i skolan.

Sen efter skolan for jag ner på stan med Stina. Och efter ett tag for jag på synsam för att köpa nya linser. Och eftersom jag hade handlat för över 6000 kr sammanlagt under en tid nu, så fick jag 300 kr rabatt ;) Det satt bra nu när jag börjar få slut på mina pengar och allt ;)

Men nu ska jag ut, hoppas alla får en bra kväll! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback