Get a load of me, get a load of you

Idag skulle vi ju redvisa våra engelska-arbeten, men Haggan körde lottdragning om vilken ordning vi skulle redovisa, och mitt land kom sist ;D waay, så vi slapp redovisa idag. Skönt ;) I och för sig så kommer jag säkert tycka att det blir jättedrygt att ha redovisningen nästa vecka eftersom vi redan har två redovisningar till veckan sen innan.. Men jag lever ju i nuet, så allt som blir framskjutet gillas ;)

107146-84Sen så är min slutaköpagodisfrånkioskenpåskolan-vecka slut nu ;D Alla har retat mig för att jag jämt är på kiosken på skolan, så jag skulle bevisa att jag kan klara mig utan den ;P hehe. Och nu har jag ju inte vart där på hela veckan (stolt ;P) så på måndag blir det djungelvrål igen. Yeah ;P haha




Kommentarer
Postat av: M

Duktig Sara;)

Postat av: Sara

I know ;P

2006-12-08 @ 19:54:12
URL: http://saraapettersson.blogg.se
Postat av: carro

Tack :D åå älskar djungelvrål!

2006-12-09 @ 12:45:38
URL: http://lovelyC.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback