fashion repeating itself

Jag var hos farmor för någon dag sen och tittade igenom hennes gamla skärp och då hittade jag ett med en fjäril på, så jag fick ta det av henne.. Sen nu idag var jag inne på ASOS och tittade på klänningar och då hittade jag den här. Och något som var coolt var att skärpet jag fick av farmor var nästan exakt likadant som på klänningen ;) Här ser man ju tydligt hur modet upprepar sig ;P  


107146-118107146-117
 Mitt skärp från farmor (kass bild men)  och Skärpet från ASOS      
 

Kommentarer
Postat av: Mälin

Haha, fan vad lika dem är! Läskigt, men det är skitsnygga skärp, :D

Postat av: Sara

Hehe ja dom är sjukt lika ;P

2007-01-01 @ 18:06:39
URL: http://saraapettersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback