Drop the dagger and lather the blood on your hands, Romeo"

Idag har jag vart skitrött hela dagen. Jag somnade typ halv 2 igår, så det blev typ 4 timmars sömn inatt.. Lite väl lite kanske ;P Sen på skolan hade vi ju Tage på spanskan igen. Han kan dö! Han förstör seriöst typ hela dagen. Man får ju typ lust att kasta ut han genom förnstret eller nått (Sara-utryck nummer 1 :P) Jag hatar iaf han. Men men efter spanskan så for jag, Sally och Stina och åt på max ;) Typ standard på tisdagar, men det gillas ;) Sen svenksa, engelska och sen for jag hem. Och nu ska jag typ gå och lägga mig på sängen, är alldeles för trött för att sitta här just nu :P

Ja, nu kom jag förresten på vad jag hoppas att Tage kan få.. Vinterkräksjukan! Då slipper vi ju han, och det är ju inte så farligt, så det förtjänar han ;P Bra, jag hoppas verkligen att han får det! ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback