Andra advent

107146-92Andra advent idag då :) Gud va tiden går fort alltså. Det är inte som när man man liten när dagarna fram till julafton var såå lååångsamma ;) Nu flyger bara tiden fram.. Jag har inte ens köpt en enda julklapp än ;S Men det brukar jag iofs aldrig ha gjort den här tiden. Jag brukar alltid dra ut på julklappsköpandet ändå tills bara några dagar innan jul :P Men i år går jag ju i skola i stan iaf så nu blir det ju inte lika jobbigt att åka in till stan varje dag, för nu är jag ju redan där så ;P

Jag har för övrigt vart hos farmor och farfar idag på middag. Det är typ standard varje söndag ;P Och nu måste jag snart börja repetera massa matte, för jag har prov imorgon ;/ Men om jag känner mig själv rätt så kommer jag inte börja med det förrän klockan 10 typ ;P

Hoppas alla haft en bra helg ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback